Pogosta vprašanja in odgovori

KAKO VISOKI SO STROŠKI DOSTAVE?

Stroški dostave izdelka ali izdelkov so določeni pavšalno in znašajo 2,10€ za pošiljke do 500g. Če teža ali dimenzije paketa presega to vrednost, se poštnina zaračuna skladno s cenikom Pošte Slovenije za priporočene pošiljke.

– Nad 50 eur je dostava brezplačna.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

KAKO DELUJE POSTOPEK VRAČILA V DRŽAVI, SLOVENIJI?

Če vam izdelek ni všeč ali bi ga iz kakega drugega razloga radi vrnili, lahko to naredite v 10-ih delovnih dneh od nakupa. Pogoji vračila so podrobneje opisani v splošnih pogojih poslovanja, zato svetujem, da si tam natančneje preberete.

KAKO DOLGO TRAJA ČAS DOSTAVE?

Pri izdelkih po naročilu lahko traja 1-5 dni, da izdelke pripravim, sama dostava znotraj Slovenije pa traja nato ponavadi še 1-2 delovna dneva.

NAČINI PLAČILA?

– Bančno nakazilo (po predračunu)
– IBAN SI56 0312 7100 0323 111 (BANKA – SKB banka)
– Plačilo preko Paypal
– Plačilo preko kreditnih/debetnih kartic

KAKO ODDATI NAROČILO?

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite, če želite nadaljevati, ali pa se registrirajte, če prvič opravljate nakup v naši spletni trgovini. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in način plačila, ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup. Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

ZALOGA IN RAZPOLOŽLJIVOST?

V kolikor blaga v trenutku vašega naročila ne bi imeli na zalogi, vam bomo rok dobave sporočili v odgovoru na vaše naročilo. Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz našega skladišča.

ALI LAHKO DOPOLNIM NAROČILO S SVOJO POSEBNO ŽELJO?

Naročilo s posebno željo lahko dopolnite, tako da kliknete na gumb “komentar” in vpišete vaše želje. Mi vam v čim krajšem času sporočimo ali je željo možno izpeljati. Za vse posebne želje ali večja naročila izdelkov nam lahko pišite tudi na email: info@mymagic.si.

MOŽNOST VRAČILA PAKETA?

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca info@mymagic.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali pošlje po pošti na naslov podjetja Magic Soap, Suzana Mitrič s.p., Zgornji Brnik 59, 4207 Cerklje na Gorenjskem. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini.

ALI SI LAHKO KJE OGLEDAM V ŽIVO VAŠE IZDELKE IN ALI IMATE TRGOVINO?

www.mymagic.si je spletna trgovina in moj glavni prodajni kanal. Zaenkrat nimam fizične trgovine.

SO MILA PRIMERNA ZA UMIVANJE OBRAZA?

Mila imajo višji ph (od 8 do 9). Koža na obrazu pa ph 5, zato ne priporočam uporabe mila za umivanje obraza.

ALI SO IZDELKI PRIMERNI ZA DOJENČKE?

Milo je priporočljivo uporabljati od tretjega leta starosti naprej. Dojenčki ne potrebujejo dodatnih čistilnih sredstev, le kakšno kapljico olivnega ali jojobinega olja in koža bo na hranjena.

KAKŠEN PH IMAJO VAŠI TRDI ŠAMPONI?

Vsi šamponi so ph uravnani nekje od 4,5 do 6,5 je ph. To so najbolj optimalni pogoji, saj se s takim ph-jem preprečuje razmnoževanje mikroorganizmov na površini kože, kjer izrašča las. Za uravnavanje ph dodajamo mlečno kislino.

IMAM OBČUTLJIVO KOŽO NAGNJENO K SRBEČICI, KATERE IZDELKE PRIPOROČATE?

Priporočamo vam mila, ki ne vsebujejo eteričnih olj ta so dovolj nežna in ne izsušijo kože.

KATERO MILO PRIPOROČATE ZA AKNASTO KOŽO?

Če govorimo o aknah/mozolji na hrbtnem in ramenskem delu je idealno milo za tovrstne težave Milo z ogljem, glino in čajevcem.

IMAM DERMATITIS, KATERO MILO PRIPOROČATE?

Vsekakor priporočam Konopljino milo z glino kalamin, Milo z Mimozinim lubjem ter Proteinsko milo. Ta mila ne vsebujejo eteričnih olj. Vsebujejo pa sestavine, ki pomagajo zgoraj omenjenim težavam.

PO TELESU IMAM ZELO SUHO KOŽO, KAJ PRIPOROČATE?

Priporočam uporabo trdih naravnih mil, saj ne vsebujejo umetnih penilcev, ki so glavni razlog za izsušitev kože, poleg vroče vode, zdravil… Po tuširanju pa uporabite kakovostno olje za nego telesa, ki vsebuje vitamin A, ki skrbi da je vaša koža navlažena celi dan.

IMAM TEŽAVE Z LASMI IN SICER SO BREZ VOLUMNA, KAJ MENITE O TEM?

Začnite uporabljati naravne šampone, naši trdi šamponi vsebujejo Ajurvedska zelišča, rastlinska olja in eterična olja. So brez umetnih penilcev, sintetike, barvil, arom.. So nam in okolju prijazna. Las ne obtežijo in jim dajo volumen.

KATERI OZ. ALI SO VAŠI IZDELKI PRIMERNI VEGANOM?

Popolnoma vsi izdelki so primerni veganom.

GLEDE NA TO, DA IZDELUJETE NARAVNO KOZMETIKO, ALI SKRBITE TUDI ZA OKOLJE?

Vsi izdelki so zapakirani v kartonasti embalaži ali v steklu, ki je namenjen recikliranju. Stremimo k čistejši naravi.

ALI LAHKO PRI VAS DOBIM UNIKATNO DARILO PO MOJIH ŽELJAH?

Seveda, za vse vaše želje mi pišite na email info@mymagic.si ali pa me pokličete na 051 353 225.

RABIVA POROČNA DARILA ZA SVATE, ALI LAHKO NAROČIM VEČJO KOLIČINO MIL PO NAJINIH ŽELJAH.

Da, lahko. Seveda nam morate vsaj 6 mesecev prej povedati, da pripravimo dokumentacijo in mila naredimo. Za vse vaše želje pišite na email info@mymagic.si ali na telefonsko številko 051 353 225.

ALI SO VAŠI IZDELKI 100% NARAVNI/ORGANSKI?

Vsi izdelki so 100% naravni. Vsaj 90% je organskih sestavin.

X